Get Set | Google AdWords tips: biedstrategie
15412
post-template-default,single,single-post,postid-15412,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

Google AdWords tips: biedstrategie

Google AdWords tips

Google AdWords tips: biedstrategie

Google AdWords kan zeer ontmoedigend zijn. Of je nu je eerste stappen zet of je reeds enige ervaring bezit, er is een grote kans dat er een heleboel dingen zijn waar je je niet bewust van bent. Dankzij onze praktische tips haal je meer uit je Google AdWords campagnes.

Biedstrategie

Er zijn verschillende soorten biedstrategie├źn om te overwegen. Kijk hieronder wat ze allemaal betekenen.

  • Handmatig CPC – Met deze optie ben je in controle. Je bepaalt hoeveel je wil betalen voor een klik.
  • Verbeterde CPC – Google kijkt voor jou naar de vorige conversiegeschiedenis. Je stelt een handmatig maximale CPC in en als Google denkt dat het waarschijnlijk zal leiden tot een conversie wordt bij deze zoekopdracht je bod met maximaal 30% verhoogd.
  • Automatische CPC – Met deze strategie kan je klikken gaan maximaliseren. Je krijgt het optimaal aantal klikken dat mogelijk zal zijn met jouw budget.